DIGITÁLNÍ REVOLUCE PRO LEPŠÍ PREZENTACI PRODUKTŮ A SLUŽEB.
PŘEVRATNÝ PROJEKT DIGITALIZACE OBCHODNÍCH ŘETĚZCŮ S MOŽNOSTÍ PŘÍJMŮ Z REKLAMY.
Potřeba digitálních médií
V dnešní době, kdy se technologie rychle vyvíjejí, je důležité, aby obchody nabízely inovativní způsoby komunikace se zákazníky. Digitální média, jako jsou interaktivní displeje a digitální reklamy, umožňují obchodům snadno aktualizovat obsah a přizpůsobit jej aktuálním potřebám trhu.
Skvělé využití
Digitální média mohou být využita k prezentaci produktů v reálném čase, nabízení speciálních nabídek, poskytování informací o novinkách nebo reklamy třetích stran. Tímto způsobem mohou obchody zvýšit angažovanost zákazníků a zlepšit jejich nákupní zkušenost.
Posun do jiné úrovně prodeje
Integrace digitálních médií do prodejní strategie může obchodům pomoci posunout se na vyšší úroveň. Díky moderním technologiím mohou obchody lépe analyzovat chování zákazníků a přizpůsobit své nabídky tak, aby co nejlépe vyhovovaly jejich potřebám.
Zavedení digitálních médií do prodeje nejen zvyšuje efektivitu a atraktivitu obchodů, ale také umožňuje lepší přizpůsobení se dynamickému trhu, čímž se prodej posouvá na zcela novou úroveň.
schopnost zobrazovat různorodý obsah
(videa, obrázky, text)
možnost okamžitě aktualizovat obsah umožňuje flexibilitu a rychlou reakci na změny trhu a potřeby zákazníků
jednoduché a efektivní řízení obsahu
z jednoho místa
možnost přizpůsobit obsah konkrétním demografickým skupinám nebo geografickým lokalitám
snížení nákladů na tisk a distribuci,
zisk z prodeje reklamy
→ content management system
→ cloud
→ local network
Moderní ultratenká a oboustranná digitální obrazovka na instalaci do výkladu, prodejní zóny anebo pokladní zóny.
Ultratenká oboustranná digitální obrazovka je novinkou mezi digitálními panely. Disponuje elegantním vzhledem v bezrámové konstrukci. Je určený především do prodejní zóny a do výlohy.
Ultratenká jednostranná digitální obrazovka – pro instalaci do výkladu anebo pro montáž na stěnu či strop.
Digitální volně stojící totem s LCD s vysokým rozlišením – možností použitím v interiéru i exteriéru je jeho využitelnost skoro neomezená.
V rámci měsičního poplatku SLA za software je poskytnuto webové rozhraní, kde se nahrávají a nastavují mediální plány na daná zařízení. Zároveň je v rámci SLA poskytnut on sight servis do 24-48 hodin. Klient má možnost si mediaplán spravovat sám (nebo může v rámci extras spravovat přes EXX Media).
Shop front
Exteriér prodejny, včetně výloh a vstupů, navržený k přilákání zákazníků.
Pokladní zóna
Prostor kolem pokladen, kde zákazníci dokončují své nákupy, často využívaný pro impulzivní nákupy.
Prodejní plocha
Hlavní prostor prodeje, kde jsou vystaveny produkty a zákazníci si je prohlížejí.