DIGITAL SIGNAGE

EXX Media

EXX Media



DIGITÁLNÍ MÉDIA UMOŽŇUJÍ EFEKTIVNÍ PREZENTACI PRODUKTŮ A SLUŽEB, COŽ MŮŽE VÝRAZNĚ ZVÝŠIT ZÁJEM A POVĚDOMÍ MEZI SPOTŘEBITELI.


OBCHOD 21. STOLETÍ


DIGITÁLNÍ REVOLUCE PRO LEPŠÍ PREZENTACI PRODUKTŮ A SLUŽEB.
PŘEVRATNÝ PROJEKT DIGITALIZACE OBCHODNÍCH ŘETĚZCŮ S MOŽNOSTÍ PŘÍJMŮ Z REKLAMY.


DIGITÁLNÍ MÉDIA


Potřeba digitálních médií
 V dnešní době, kdy se technologie rychle vyvíjejí, je důležité, aby obchody nabízely inovativní způsoby komunikace se zákazníky. Digitální média, jako jsou interaktivní displeje a digitální reklamy, umožňují obchodům snadno aktualizovat obsah a přizpůsobit jej aktuálním potřebám trhu.
Skvělé využití
 Digitální média mohou být využita k prezentaci produktů v reálném čase, nabízení speciálních nabídek, poskytování informací o novinkách nebo reklamy třetích stran. Tímto způsobem mohou obchody zvýšit angažovanost zákazníků a zlepšit jejich nákupní zkušenost.
Posun do jiné úrovně prodeje
 Integrace digitálních médií do prodejní strategie může obchodům pomoci posunout se na vyšší úroveň. Díky moderním technologiím mohou obchody lépe analyzovat chování zákazníků a přizpůsobit své nabídky tak, aby co nejlépe vyhovovaly jejich potřebám.

Zavedení digitálních médií do prodeje nejen zvyšuje efektivitu a atraktivitu obchodů, ale také umožňuje lepší přizpůsobení se dynamickému trhu, čímž se prodej posouvá na zcela novou úroveň.

HLAVNÍ VÝHODY


DYNAMICKÝ OBSAH

schopnost zobrazovat různorodý obsah
(videa, obrázky, text)

REAL –TIME AKTUALIZACE

možnost okamžitě aktualizovat obsah umožňuje flexibilitu a rychlou reakci na změny trhu a potřeby zákazníků

CENTRALIZOVANÁ SPRÁVA

jednoduché a efektivní řízení obsahu
z jednoho místa

CÍLENÁ REKLAMA

možnost přizpůsobit obsah konkrétním demografickým skupinám nebo geografickým lokalitám

ÚSPORY A VÝNOS Z REKLAMY

snížení nákladů na tisk a distribuci,
zisk z prodeje reklamy

VZDÁLENÝ MANAGEMENT

→ content management system
→ cloud
→ local network

SORTIMENT

LCD glass 43“ - oboustranný

Moderní ultratenká a oboustranná digitální obrazovka na instalaci do výkladu, prodejní zóny anebo pokladní zóny.


Sortiment
Sortiment
Sortiment

LCD slim 37“ - oboustranný

Ultratenká oboustranná digitální obrazovka je novinkou mezi digitálními panely. Disponuje elegantním vzhledem v bezrámové konstrukci. Je určený především do prodejní zóny a do výlohy.


Sortiment
Sortiment
Sortiment

LCD Q-LED 43“

Ultratenká jednostranná digitální obrazovka – pro instalaci do výkladu anebo pro montáž na stěnu či strop.


Sortiment
Sortiment
Sortiment

CLV indoor/outdoor totem 55“

Digitální volně stojící totem s LCD s vysokým rozlišením – možností použitím v interiéru i exteriéru je jeho využitelnost skoro neomezená.


Sortiment
Sortiment
Sortiment

PRODEJ REKLAMY

Vendor Marketing

  • Společné marketingové aktivity s dodavateli, marketing v prodejních kanálech
  • Budování značky pro odlišení od konkurence
  • Reklama a propagace pro zvýšení adopce produktu, generování leadů

Prodej reklamy třetím stranám – provize

  • Modely sdílení příjmů s majiteli nebo provozovateli prostor, poplatek za každou prodanou pozici, standardní model rozdělení 70/30
  • Cílená reklama založená na demografických údajích a lokaci publika

Prodej reklamy třetím stranám – fixní částka

  • Modely sdílení příjmů s majiteli nebo provozovateli prostor, fixní/garantovaný příjem v závislosti na návštěvnosti, segmentaci lokace a počtu zařízení
  • Cílená reklama založená na demografických údajích a lokaci

SEGMENTACE

ZÓNY V RETAIL PRODEJNÁCH

Shop front

Exteriér prodejny, včetně výloh a vstupů, navržený k přilákání zákazníků.

Pokladní zóna

Prostor kolem pokladen, kde zákazníci dokončují své nákupy, často využívaný pro impulzivní nákupy.

Prodejní plocha

Hlavní prostor prodeje, kde jsou vystaveny produkty a zákazníci si je prohlížejí.

SLA

SERVICE LICENSE AGREEMENT

MEDIÁLNÍ PLÁNY

V rámci měsičního poplatku SLA za software je poskytnuto webové rozhraní, kde se nahrávají a nastavují mediální plány na daná zařízení. Zároveň je v rámci SLA poskytnut on sight servis do 24-48 hodin. Klient má možnost si mediaplán spravovat sám (nebo může v rámci extras spravovat přes EXX Media).

  • Mediální obsah
    Systém poskytuje širokou škálu mediálních souborů – jpg, png, bmp, gif, avi, mp4, mov a jiné.
  • Playlisty
    Zkombinuje obrázky, videa a aplikace a vytvoří dokonalý playlist, který se bude přehrávat – můžete kombinovat a spojovat v libovolném pořadí či trvání.
  • Plánování mediálního obsahu
    Naplánujete si obsah na různý čas v průběhu dne a nebo na speciální události.
  • Orientace obrazu
    Podpora režimu na šířku ( Landscape ) i na výšku ( Portrait ) – obsah se tedy zobrazí v jakémkoliv směru, který potřebujeme.
  • Aplikace a integrace
    Lze využít aplikace jako mapy, počasí, doprava, sociální média…
  • Offline režim
    Veškerý obsah lze stáhnout do zařízení a při přerušení internetového připojení zvládá přehrávat obsah v offline režimu.
  • Split screen
    Rozdělení obrazovky do více zón ( SplitScreen ) vám poskytuje nekonečné možnosti zobrazení obsahu.
  • Účty a správa uživatelských účtů
    Váš tým může spravovat a aktualizovat obrazovky pomocí různých přístupových práv a nastavit úrovně zabezpečení.
  • Analýzy a statistiky
    Zobrazuje, analyzuje a sdílí přehledy o přehrávání obsahu v reálném čase – tyto přehledy lze libovolně filtrovat.
  • Kamery, senzory a AI
    Připojte senzory a přizpůsobte svůj mediální obsh demografickým údajům ze senzorů v reálném čase či měření obrazovky, ...